Kategória: Építõipari hírek
Utolsó módosítás: 2012-04-06
Hozzászólások: 0db

„Célra tarts” - Online megoldások minden mennyiségben az építõipari marketingben - III. Építõ marketing szeminárium a Construmán

Ne kerüljön pénzbe, de holnap eladást hozzon… Csökkenõ budgetek, pontosabb célzás, de ki is a célcsoport…? Megváltozott piac –a marketingkommunikációval szembeni megváltozott igények… Ismerõsen csengenek ezek a mondatok? Van megoldás?

A tartalom a hirdetés alatt folytatódik

Artra 2015.10.12.

Ismét hasznos információkkal, technikákkal és példákkal várja az építõiparban dolgozókat, gyártókat, kereskedõket, tervezésben és kivitelezésben dolgozó szakembereket, illetve a téma iránt érdeklõdõket a Construma társszervezésében megrendezésre kerülõ a III. Építõ marketing szeminárium.

Csökkenõ kereslet, csökkenõ budgetek – ebben a helyzetben kiemelten fontos a pontos célzás, a költséghatékony elérés, amelyben az online megoldások használata kézenfekvõnek látszik.

„Mert egyszerû, gyors és ingyen van…” legalábbis látszólag.

Mindent tudunk a célcsoportunkról, mindent tudunk az eléréséhez szükséges eszközökrõl?

Ha vannak még homályos pontok, akkor „tarts velünk célra” a III. Építõ marketing szemináriumon!

Amirõl szó lesz:

  • hol és hogyan pályázhatunk támogatásra a csökkenõ budgetünk kiegészítésére,

  • az építõipari piacon releváns csatornákról és elõnyeikrõl,

  • az építõipari fogyasztók, azaz az építkezõk, felújítók és a szakemberek megváltozott döntési preferenciáiról, amelyben a kimondottan e témában készülõben lévõ IPARÁGI FELMÉRÉS adatai lesznek a segítségünkre

  • online megoldások kerülnek porondra minden mennyiségben: e-mail marketing, közösségi oldalak, e-kereskedelem,

  • az adatkezelés idén ismét megváltozó szabályairól és lehetõségeirõl,

  • mindezt esettanulmányok segítségével.

A szeminárium után a résztvevõk a Construmát is megtekinthetik a Hungexpo által biztosított tiszteletjegyekkel.

További információ a programról és az elõadókról, valamint regisztráció a www.epitomarketing.hu oldalon.


Hozzászólások

A hozzászóláshoz bejelentkezés szükséges!
Ha még nem regisztráltál, akkor itt megteheted.
Vagy használd a facebook profilodat.

Még több cikk kategóriából